User User name Password  

Tuesday 11.3.2025 / 06:47
Search AfterDawn Forums:        In English   Suomeksi   Pĺ svenska
afterdawn.com > forums > archived forums > discusión video digital en espańol > error usando el virtualdub
Show topics

Forums
Forums
error usando el virtualdub
  Jump to:

Posted Message
yakumo25
Suspended due to non-functional email address
_
2. July 2004 @ 06:57 _ Link to this message    Send private message to this user   
hola

soy nuevo usando el virtualdub

el programa me da un error abriendo un archivo mpg

error" no video found in mpeg file "

alguien me puede ayudar

por favor
Advertisement
_
__
CCEncoder
Member
_
22. August 2004 @ 10:23 _ Link to this message    Send private message to this user   
nos podrias decir cual es la extension exacta del archivo?
CCEncoder
Member
_
30. August 2004 @ 00:21 _ Link to this message    Send private message to this user   
ACTUALIZACION:

Los archivos MPG no es recomendable que los edites en VirtualDub, para eso usar TMPGEnc es el mejor por algo el nombre, VirtualDub es para AVI's
Maryela3
Suspended permanently
_
30. August 2004 @ 11:50 _ Link to this message    Send private message to this user   
Hola me da mucho gusto estar de regreso
Solo baja un codec te recomiendo el kazaalite codec mega pack eso te facilita todo
Maria

Desde Mexico to tha world...
Use KAZAA-lite Share Anime!!!
Advertisement
_
__

_
CCEncoder
Member
_
31. August 2004 @ 18:59 _ Link to this message    Send private message to this user   
Los codecs que vienen enpaquetados son malos para trabajar con edicion de videos, te recomiendo bajartelos por separados. Eso va para todos.
afterdawn.com > forums > archived forums > discusión video digital en espańol > error usando el virtualdub

Digital video: AfterDawn.com | AfterDawn Forums
Music: MP3Lizard.com
Gaming: Blasteroids.com | Blasteroids Forums | Compare game prices
Software: Software downloads
Blogs: User profile pages
RSS feeds: AfterDawn.com News | Software updates | AfterDawn Forums
International: AfterDawn in Finnish | AfterDawn in Swedish | AfterDawn in Norwegian | download.fi
Navigate: Search | Site map
About us: About AfterDawn Ltd | Advertise on our sites | Rules, Restrictions, Legal disclaimer & Privacy policy
Contact us: Send feedback | Contact our media sales team

© 1999-2025 by AfterDawn Ltd.

IDG TechNetwork