User User name Password  
   
Wednesday 15.5.2024 / 22:58
Search AfterDawn Forums:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > forums > archived forums > discussão em português > torrentleech fora do ar. alguem confirma?
Show topics
 
Forums
Forums
torrentleech fora do ar. alguem confirma?
  Jump to:
 
Posted Message
qandre
Newbie
_
27. November 2008 @ 13:18 _ Link to this message    Send private message to this user   
Alguem poderia confirmar se o torrentleech esta fora do ar?
Advertisement
_
__
maneco
Newbie
_
27. November 2008 @ 14:14 _ Link to this message    Send private message to this user   
Oi,
Aparentemente baniram os IPs do Brasil, como o demonoid.
rdzuk
Account closed as per user's own request
_
28. November 2008 @ 00:21 _ Link to this message    Send private message to this user   
o TL estar com problema devido a falta de energia do local onde se encontra os seus servidores exatamente que faz a rota com varios países do mundo, parece que apenas usuários de alguns países podem acessar no momento.


essas informações eu obtive entrando no servidor de IRC do torrentleech
Kayim
Newbie
_
28. November 2008 @ 21:11 _ Link to this message    Send private message to this user   
Meu portugues nao e bom mais so quero agradecer vc pela informaçao ja que a gente aqui no Mexico tampoco pode entrar no TL.org...

Obrigadao!!
un_dead
Newbie
_
29. November 2008 @ 07:09 _ Link to this message    Send private message to this user   
alguem daqui será que tem convites para torrentleech eu troco para outros trackers que tenho
Advertisement
_
__
 
_
qandre
Newbie
_
29. November 2008 @ 09:44 _ Link to this message    Send private message to this user   
eu vi on irc dos caras a seguinte mensagem...
we hereby inform you about planned maintenance work in the Lambdanet backbone from 11/25/08 till 11/28/08 in a timeframe between 1am till 5am on each of these days. During this maintenance the connection to Lambdanet may fail for a short time. In this case all traffic is being routed automatically to alternative carriers. We do not expect any outages. If you have further questions do not hesitate to contact us.

os caras estão com problemas de rotas para os servers deles.
afterdawn.com > forums > archived forums > discussão em português > torrentleech fora do ar. alguem confirma?
 

Digital video: AfterDawn.com | AfterDawn Forums
Music: MP3Lizard.com
Gaming: Blasteroids.com | Blasteroids Forums | Compare game prices
Software: Software downloads
Blogs: User profile pages
RSS feeds: AfterDawn.com News | Software updates | AfterDawn Forums
International: AfterDawn in Finnish | AfterDawn in Swedish | AfterDawn in Norwegian | download.fi
Navigate: Search | Site map
About us: About AfterDawn Ltd | Advertise on our sites | Rules, Restrictions, Legal disclaimer & Privacy policy
Contact us: Send feedback | Contact our media sales team
 
  © 1999-2024 by AfterDawn Ltd.

  IDG TechNetwork