User User name Password  

Thursday 30.7.2026 / 16:02
Search AfterDawn Forums:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > forums > consoles > sony psp - mod and firmware discussion > upgrade/downgrade/devhook m.m. - who can help??
Show topics

Forums
Forums
Upgrade/Downgrade/Devhook m.m. - Who can help??
  Jump to:

Posted Message
LostBrain
Newbie
_
3. March 2007 @ 00:00 _ Link to this message    Send private message to this user   
Hej, jeg er totalt blank når det gælder PSP. Min PSP er købt i HongKong med regionskode 1, den kører v. 2.60. Jeg kunne bare godt tænke mig at kunne spille nogle øhh.. backup spil/film på den. Hvordan skal jeg gribe det an? Er der noget med bestemte motherboards man skal se op for og hvor kan man se hvad motherboardet hedder. Nogle siger snakker om 3.10 OE-A andre siger DevHook - hvad skal man vælge?. Skal jeg Up- downgrade? Er der noget stedet hvor der ligger en trin for trin - klik for klik - guide for dummies om hvordan man gør det lettest?
Advertisement
_
__
Senior Member
_
3. March 2007 @ 04:24 _ Link to this message    Send private message to this user   
if you posted in english we may be able to help you
Member
_
3. March 2007 @ 05:02 _ Link to this message    Send private message to this user   
^i thought the english language is only allowed here? at least he could've use a translator. jeeesh
balkie16
Member
_
3. March 2007 @ 05:08 _ Link to this message    Send private message to this user   
ahah wow dude, but from the numbers i see looks like he has a 2.6 fw psp? so just upgrade to 2.71 then use downgrader to 1.5 then upgrade to 3.03 oe c or w/e. next time post in ze english!

WOoooOoo....m3 ds simply

This message has been edited since posting. Last time this message was edited on 3. March 2007 @ 07:45

LostBrain
Newbie
_
3. March 2007 @ 07:32 _ Link to this message    Send private message to this user   
Ups... My fault ... I will try in english ;-) I bought a PSP in HongKong regioncode 1 - v. 2.60. I was just looking for little help about down/up-grade - or Devhook .. or .. what is best - just som I can play some games;-) Are there some mothereboards that you should look up for... and where can you see the number? Is there somewhere where I can find a simple .. click by click ... total for dummies guide :-/
Member
_
3. March 2007 @ 07:45 _ Link to this message    Send private message to this user   
The 3.03 downgrader patches ANY motherboard and makes it downgradeable. I highly suggest you use the 3.03 downgrader, but only if you have an old (unpatched) copy of Grand Theft Auto: Liberty City Stories.

If you don't have one, use the 2.71 downgrader, but check the readme for any incompatability issues.

I would babel this, but i dont even know what language that is lol!

Advertisement
_
__

_
LostBrain
Newbie
_
5. March 2007 @ 15:43 _ Link to this message    Send private message to this user   
It worked. My PSP has now been downgraded and I'm running 3.03 OE-A.

Thanks for the help Guys :-)
afterdawn.com > forums > consoles > sony psp - mod and firmware discussion > upgrade/downgrade/devhook m.m. - who can help??

Digital video: AfterDawn.com | AfterDawn Forums
Music: MP3Lizard.com
Gaming: Blasteroids.com | Blasteroids Forums | Compare game prices
Software: Software downloads
Blogs: User profile pages
RSS feeds: AfterDawn.com News | Software updates | AfterDawn Forums
International: AfterDawn in Finnish | AfterDawn in Swedish | AfterDawn in Norwegian | download.fi
Navigate: Search | Site map
About us: About AfterDawn Ltd | Advertise on our sites | Rules, Restrictions, Legal disclaimer & Privacy policy
Contact us: Send feedback | Contact our media sales team

© 1999-2026 by AfterDawn Ltd.

IDG TechNetwork